بررسی موانع ایجاد و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مبلمان ایران

CRM در صنعت مبلمان ایران,ارتباط با مشتری در صنعت مبل,بررسي CRM,بررسی موانع ارتباط با مشتری,پایان نامه ارتباط با مشتری,پایان نامه بررسي CRM,پایان نامه مدیریت مشتری,توسعه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل بررسی موانع ایجاد و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مبلمان ایران

دانلود فایل

چکیده:در سال های اخیر با پیشرفت های حاصله در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و شاهد ظهور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده ایم. CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری و نه بازاریابی ارتباط با مشتری است. مدیریت مفهومی گسترده تر از بازاریابی داشته و شامل عوامل متعدد سازمانی، فرهنگی و… می باشد. بنابراین اجرای موفق CRM در سازمان¬ها مستلزم آن است که عوامل مختلف مرتبط با آن دارای ویژگی های خاصی بوده و از انسجام و هماهنگی لازم برخوردار باشند. وجود شکاف و ناهماهنگی در بین این عوامل مانع از اجرای موفق CRM خواهد شد. در اين پژوهش به بررسي موانع crm در صنعت مبلمان ايران پرداخته شده است. پس از بررسي هاي انجام گرفته بر روي عوامل فكري،اجتماعي،فن آوري،عامل فكري شامل،استراتژي ها،ساختار  و برنامه ريزي به عنوان مانع مهمي در توسعه crm در صنعت مبلمان ايران شناخته شد.بررسي موانع در توسعه crm اقدام اوليه مهمي است كه مي تواند بنيان مستحكمي براي اقدامات بعدي در اين راستا فرآهم سازد.فهرست مطالب:چکیده  فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱) مقدمه  ۱-۲) بیان مساله  ۱-۳) اهمیت وضرورت انجام تحقیق  ۱-۴) هدف تحقیق  ۱-۵) جنبه جدید بودن ونوآوری طرح  ۱-۶) چارچوب نظری تحقیق  ۱-۷) فرضیه های تحقیق  ۱-۸) روش تحقیق  ۱-۹) روش گردآوری اطلاعات  ۱-۱۰) قلمرو مکانی تحقیق  ۱-۱۱) قلمرو زمانی تحقیق  ۱-۱۲) تعاریف عملیاتی واژه های تحقیق  فصل دوم: ادبیات تحقیقمقدمه  ۲-۱) مفاهیم وتعاریف مشتری مداری وCRM  ۲-۲) تعریف مشتری  ۲-۳) نقش واهمیت مشتری  ۲-۴) نقش پر قدرت مشتری در دنیای امروز  ۲-۵) پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری  ۲-۶) زمینه های ظهور مدیریت ارتباط با مشتری  ۲-۷) محرکهای توجه به CRM  ۲-۸) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟  ۲-۹) اهداف CRM  ۲-۱۰) اصول CRM  ۲-۱۱) مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری  ۲-۱۲) مدل های اجرای CRM  ۲-۱۳) ضرورت واهمیت CRM  ۲-۱۴) مزایا ومنافع CRMدر سازمان  ۲-۱۵) روش های پیاده سازی CRM  ۲-۱۶) رویکرد فنی اجرای سیستم CRM در سازمان های اقتصادی  ۲-۱۷) مراحل وفرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری  ۲-۱۸) فن آوریهای CRM  ۲-۱۹) راه حل تلفیقی CRM  ۲-۲۰) شاخص ها  ۲-۲۱) ویژگی های یک معیار خوب  ۲-۲۲) شاخص های پیشنهادی برای اجرای موفق CRM  ۲-۲۳) متغیرها  ۲-۲۴) چارچوب نظری تحقیق  فصل سوم: روش تحقیق۳-۱) روش شناسی تحقیق  ۳-۲) روش تحقیق  ۳-۳) جامعه مورد بررسی ونمونه آماری  ۳-۴) تعیین حجم نمونه  ۳-۵) ابزار اندازه گیری در تحقیق  ۳-۶) روش های آماری مورد استفاده  ۳-۷) روایی  ۳-۸) پایایی  فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده هامقدمه  ۴-۱) بررسی وتوصیف اطلاعات مربوط به سوالات عمومی  ۴-۲) بررسی سوالات پژوهش  ۴-۳) تحلیل های تکمیلی  فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات۵-۱) خلاصه  ۵-۲) نتایج پژوهش  ۵-۳) محدودیت های پژوهش  ۵-۴) پیشنهادها  ۵-۵) منابع و مآخذ  ۵-۶) پیوستهاپرسشنامه

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
بررسي CRM پایان نامه بررسي CRM پایان نامه مدیریت مشتری پایان نامه ارتباط با مشتری بررسی موانع ارتباط با مشتری توسعه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت مبلمان ایران ارتباط با مشتری در صنعت مبل

بررسی آزمايشات غيرمخرب تخته خرده چوب با روشهاي فراصوتي و ارتعاشي

آزمايشات غيرمخرب تخته خرده چوب,آزمایش غیر مخرب ارتعاشی تخته,آزمایش غیر مخرب فراصوتی تخته,بررسی آزمایشات غیر مخرب تخته,روش ارتعاشي ازمایش تخته خرده چوب,روش غیر مخرب تست تخته,روش فراصوتي آزمایش تخته نئوپان دانلود فایل بررسی آزمايشات غيرمخرب…

پاورپوینت سیستم های خبره

اجرای سیستمهای خبره,تحقیق ارشد مدیریت,تحقیق سیستم خبره,تحقیق هوش مصنوعی,حوزه های هوش مصنوعی,دانلود پاورپوینت کامپیوتر,روش های استدلال سیستم خبره,سیستم تصمیم یار,سیستمهای خبره,متدولوژی سیستم خبره,مقایسه سیستمهای خبره,نمونه سیستم خبره دانلود فایل پاورپوینت سیستم های خبره دانلود فایل…

پاورپوینت بررسی خط تولید تایر

پاورپوینت تولید تایر,پاورپوینت تولید لاستیک خودرو,تولید لاستیک خودرو,خط تولید تایر,فرایند ساخت تایر,فرایند ساخت لاستیک خودرو,مراحل تولید تایر,مراحل تولید لاستیک خودرو,مراحل ساخت تایر,مراحل ساخت لاستیک خودرو دانلود فایل پاورپوینت بررسی خط تولید تایر دانلود فایل بخشی…

تحقیق پیرامون سردخانه نگهداری انواع میوه

آشنایی با عملکرد سردخانه ها,بررسی سردخانه های میوه,تحقیق سردخانه آستان قدس رضوی,تحقیق سردخانه میوه,دانلود تحقیق سردخانه,روش عملکرد سردخانه های,سردخانه نگهداری میوه,مقاله سردخانه میوه جات,نحوه نگهداری میوه در سردخانه دانلود فایل تحقیق پیرامون سردخانه نگهداری انواع…

پروژه بودجه 4

برنامه بودجه بندی,بودجه بهاي تما,بودجه خريد مواد مستقيم,بودجه دستمزد مستقيم,بودجه سربار,بودجه فروش,بودجه مصرف مواد مستقيم,بودجه مقادير توليد,بودجه موجوديهاي پايان دوره,پروژه بودجه بندی,دانلود نرم افزار,نرم افزار اکسل بودجه,نرم افزار بودجه دانلود فایل پروژه بودجه 4 دانلود…

پروژه رایانش ابری (Cloud computing)

Cloud computing,پروژه cloud computing,پروژه پردازش ابری,پروژه در مورد رایانش ابری,پروژه رایانش ابری,پروژه محاسبات ابری,رایانش ابری,سمینار رایانش ابری,محاسبات ابری,محاسبات پردازش ابری,محاسبات رایانش ابری,معماري پردازش ابري دانلود فایل پروژه رایانش ابری (Cloud computing) دانلود فایل چکيده:يکي از…

بررسی معادن نمک گرمسار (گنبدهاي نمکي)

بررسی گنبدهای نمکی,بررسی معادن نمک گرمسار,پایان نامه اکتشاف معدن نمک,پایان نامه معادن گنبدی نمکی,پروژه معادن نمک,تحقیق معادن نمک,معادن نمک گنبدی گرمسار دانلود فایل بررسی معادن نمک گرمسار (گنبدهاي نمکي) دانلود فایل مقدمه:نمك ازجمله مواد معدني…

طرح توجيهی احداث کارخانه یخ

احدا,دانلود طرح توجیهی,دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه,دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه یخ,دانلود طرح توجیهی تولید یخ,دانلود طرح توجیهی تولیدی,دانلود طرح توجیهی صنعتی,دانلود طرح کارآفرینی,دانلود طرح کارآفرینی صنعتی,طرح توجیهی احداث کارخانه یخ دانلود فایل طرح توجيهی…

راهنمای تعمیرات سیستم ترمز دنا

راهنمای تعمیرات سیستم ترمز دنا رفتن به سایت اصلی   پرداخت و دریافت فایل برچسب ها: راهنمای تعمیرات سیستم ترمز دنا

مقاله حقوق شهروندی

مقاله حقوق شهروندی رفتن به سایت اصلی مقاله حقوق شهروندی   پرداخت و دریافت فایل برچسب ها: مقاله حقوق شهروندی